info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Verzenden en afhalen

Afhalen in onze winkel is mogelijk

Bestel online en kom afhalen.
Bel of app ons en kom je product afhalen.

Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner Bpost

Leveringsprijzen

Plaats je een bestelling van meer dan €150? Dan geniet je van een gratis verzending!

Voor bestellingen lager dan dit bedrag, hanteren wij volgende tarieven (levering op Belgische adressen):

  • levering bij je thuis of op het werk: €8.95
  • levering in een afhaalpunt of pakketautomaat: €8.95
Levering in Nederland:
  • levering bij je thuis of op het werk: €8.95
  • levering in een afhaalpunt of pakketautomaat: €8.95

Leveringsmogelijkheden

Bestellingen met een leveradres in België en Nederland kan je laten bezorgen

  • bij je thuis of op het werk

Levering thuis of op het werk

Ontvang je pakje op jouw opgegeven adres. Onze verzendpartner bpost zorgt tijdens werkdagen voor een levering tussen 9u en 15u.

In een afhaalpunt of postkantoor

Niet zeker dat je thuis bent overdag? Je kan je pakketje ook laten bezorgen in één van de postkantoren of afhaalpunten van bpost.

Tijdens het plaatsen van je bestelling krijg je een overzicht van alle afhaalpunten en hun openingsuren in jouw buurt.

Opgelet: je pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of afhaalpunt. Na 2 dagen stuurt bpost een herinnering via e-mail. Indien je het pakket binnen deze periode van 15 dagen vergeet af te halen, zal het teruggestuurd worden naar onze winkel.

In een pakjesautomaat

Je kan je bestelling laten leveren in één van de pakjeautomaten verspreid over België. Deze zijn meestal gelegen op drukke knooppunten, in stations en in winkelcentra.

Deze pakketautomaten zijn 24/7 toegankelijk. Zodra je bestelling in de bpost pakketautomaat van jouw keuze is aangekomen ontvang je een e-mail en een sms van bpost. Na ontvangst van deze e-mail heb je 5 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Houd er dan rekening mee dat je hiervoor je bpack 24/7 gebruikersnummer (vermeld in de bevestigingsmail en op je gebruikerskaart) en je pincode (vermeld in de bevestigings-sms) nodig hebt. Als je het pakket niet ophaalt, wordt de bestelling na 5 dagen automatisch terug naar onze winkel gestuurd.

Levering in een pakketautomaat van bpost is enkel mogelijk indien je een bpack 24/7 account hebt. Je kan je gratis voor deze dienst inschrijven op www.bpack247.be

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je kiezen in welke pakjesautomaat je pakje geleverd moet worden.

Leveringstermijn

Je mag een levertijd van 2 tot 3 dag verwachten op het moment dat je de bestelling plaatst.

Je levering volgen

Van zodra je pakket vertrekt uit onze winkel ontvang je een verzendbevestiging per mail. In die mail vind je een een Track & Trace code en een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Je kan je levering volgen met je toegestuurde Track & Trace code kan op deze website: http://track.bpost.be

Levering gemist

Als je hebt gekozen voor een levering aan huis of op het werk, dan moet je een ontvangstbewijs tekenen. Was je niet thuis? Dan laat de postbode een briefje achter in jouw brievenbus. Op dit briefje staan de 2 opties die je hebt om je pakket in ontvangst te nemen. Je kan je pakket gaan afhalen met het briefje in het dichtstbijzijnde postafhaalpunt. Het adres van dit afhaalpunt staat op het briefje.

Een tweede optie is dat je aan bpost vraagt je pakket opnieuw te leveren. Dit kan enkel op hetzelfde adres als de originele levering. Je kan een nieuwe aanbieding aanvragen op  deze pagina.

Opgelet: je pakket blijft zo'n 15 kalenderdagen liggen in het postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum.

Retourneren

Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering of  het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden.  Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf).  Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken, indien dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend. Indien de goederen onmogelijk per post kunnen worden teruggezonden zullen wij deze bij jou komen afhalen en zullen jou hiervoor geen kosten worden aangerekend.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier. Belangrijk! Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn zodat ze onbeschadigd bij ons aankomen.

Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar info@bmx-shoponline.be. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

“MODELFORMULIER VOOR HERROEPING"

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)  - Naar info@bmx-shoponline.be:

  - Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep:
  - Besteld op (*)/Ontvangen op (*)
  - Naam/Namen consument(en)
  - Adres consument(en)
  - Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
  - Datum
  (*) Doorhalen wat niet van toepassing is."
Deze website gebruikt zowel functionele als niet-functionele cookies. Meer info in onze Privacy Policy.Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies